Logo
Neviete si rady? Zavolajte.
(Po-Pia, 8-16 hod.)
0 ks
za 0 €
Nákupný košík je prázdny
Potrebujete poradiť? Neváhajte nás kontaktovať.
Nakúpte ešte za 40 € a máte dopravu ZADARMO
Novinky
16.10.2020
AKCIA! Rotačný kulmofén 5v1 s ionizátorom za SUPER CENU!
5in1 CERAMIC IONTWISTER s integrovaným ionizátorom iba za 23,99 €! Vytvor si účes ako zo salónu! Vysuš a vytvaruj si vlasy zároveň a získaj tak neodol... čítať celé
15.10.2020
AKCIA! Avivážne kondicionéry iba za 3,99 €
Chceš mať krásne prevoňané a hebké prádlo? Vďaka našim avivážam je bielizeň hebká a ide ľahko žehliť! Využi jedinečnú akciu a vyber si zo širokej ponu... čítať celé
09.10.2020
SUPER CENA! AQUATIX iba za 2,79 €!
Kompletná ponuka gélov na ručné umývanie riadu teraz za výhodnú AKČNÚ CENU. Využi teraz super AKCIU BALSAMY AQUATIX na ručné umývanie riadu 500 ml ... čítať celé
Zobraziť všetky novinky
Blog
24.09.2020 Drogéria
Certifikovaná EKO drogéria v EKO obaloch
Ekológia je pre nás vždy na prvom mieste. Vyrábame ekologicky šetrné výrobky drogérie a kozmetiky, ktoré svojím zložením nezaťažujú životné prostredie... čítať celé
17.09.2020 Drogéria
Vaše DEDRA získala certifikát GREEN BRANDS!
Sme právom hrdí, že sa naša značka DEDRA INNOVATIONS a jej prácie, umývacie a čistiace prostriedky a kozmetika získala certifikát GREEN BRANDS. čítať celé
14.09.2020
DEDRA ide iba na zelenú energiu
Prevádzka firmy ide na zelené energiu získanú z obnoviteľných zdrojov. Podporujeme tým ďalšie ekologické projekty udržateľného rozvoja. čítať celé
Zobraziť všetky články
Nepremeškajte novinky, akcie a zľavy!

Môžete sa kedykoľvek odhlásiť. Zasielame ako občasník.

  1. Úvod
  2. Obchodné podmienky
  3. Reklamačný poriadok

Vrátenie tovaru v 30ti dennej lehote


• V prípade, že nebudete spokojní s výrobkom zo sortimentu spoločnosti Vaša DEDRA s.r.o., máte právo ho vrátiť bez udania dôvodu do 30tich kalendárnych dní od vystavenia faktúry (u úveru do 14tich kalendárnych dní od vystavenia faktúry).
• Vrátený tovar (kompletné balenie vrátane pôvodného obalu a vyplneného reklamačného protokolu) dobre zabaľte, aby nedošlo k jeho poškodeniu počas prepravy späť do spoločnosti Vaša DEDRA s.r.o. Obal výrobku nie je predmetom kúpy ani súčasťouzakúpenej veci, ale aj napriek tomu má spoločnosť Vaša DEDRA s.r.o. právo na náhradu nákladov spojených s vrátením tovaru do pôvodného stavu. Tieto náklady sú vždy riešené individuálne a môžu byť požadované k úhrade po kupujúcom. Náklady spojené so zaslaním vráteného výrobku späť do spoločnosti Vaša DEDRA s.r.o. hradí vždy zákazník (kupujúci).
• Ak sa jedná o výrobok zo sortimentu ekologickej drogérie spoločnosti Vaša DEDRA s.r.o. , tak musí obsahovať aspoň 80% pôvodného obsahu.
• Na výrobky radu INTIMWELLNESS poskytujeme plnú záručnú dobu 24 mesiacov. Záručná doba sa vzťahuje na kvalitu a funkčnosť výrobku. Kupujúci berie na vedomie, že nemôže uplatniť právo na odstúpenie od zmluvy (vrátenie rozbaleného tovaru) v 30tich dennej lehote v prípade, že tovar z radu INTIMWELLNESS bude rozbalené a budú porušené holografické pečate na obale. V tomto prípade odstúpenia od zmluvy (vrátenie rozbaleného tovaru) nie je možné, keďže ide o tovar, ktorý neumožňuje jeho vrátenie z hygienických dôvodov podľa §1837 OZ (dochádza k nemožnosti použitie tovaru inou osobou / iným kupujúcim s ohľadom na všeobecné zásady hygieny a ochrany zdravia). Prosíme kupujúcich, aby tento fakt vzali na vedomie. Ďakujeme za pochopenie.
• Kupujúci berie na vedomie, že ak sú so zakúpeným tovarom poskytované darčeky, je darovacia zmluva medzi spoločnosť Vaša DEDRA s.r.o. a Kupujúcim uzatvorená s podmienkou, že ak dôjde k využitiu práva kupujúceho odstúpiť od kúpnej zmluvy, darovacia zmluva stráca účinnosť a kupujúci je povinný spolu s vráteným tovarom vrátiť aj s ním súvisiace poskytnuté darčeky. V prípade, že tieto nebudú vrátené späť, budú tieto hodnoty chápané ako bezdôvodné obohatenie kupujúceho. Ak nie je vydanie predmetu bezdôvodného obohatenia dobre možné, má spoločnosť Vaša DEDRA s.r.o. právo na peňažnú náhradu vo výške bežnej ceny.
• Výrobky s kódmi "DA" alebo "FC" musia byť vrátené vrátane všetkých visačiek, v originálnom pôvodnom obale a nepoužitý. Tovar si môže zákazník vyskúšať, nesmie ale dôjsť kuzjavnému opotrebenie / poškodenie. Je potrebné myslieť na náklady, ktoré bude mať spoločnosť Vaša DEDRA s.r.o. spojené s uvedením tovaru do pôvodného stavu, ktoré môžu byť požadované k úhrade po kupujúcom!) V prípade, že zákazník vracia výrobok použitý, znečistený či inak znehodnotený a bez originálneho pôvodného obalu, v ktorom tovar zakúpil, bude spoločnosť Vaša DEDRA s.r.o. z vrátenej zaplatenej nákupnej ceny odčítať poplatok za opotrebenie až do výšky 100% fakturovanej čiastky (podľa miery opotrebenia, znehodnotenie alebo poškodenie výrobku)! Je to z toho dôvodu, že takto použité a opotrebované tovar už nemožno ďalej predávať ako nové.
• 30 denná lehota vrátenia tovaru sa nevzťahuje na tlačové propagačné materiály spoločnosti Vaša DEDRA s.r.o. (ako sú katalógy, letáky a ďalšie predajné tlačoviny) a na produkty, ktoré zákazník získal ako darček zdarma.
• Peniaze za vrátený tovar Vám zašleme VŽDY IBA na Váš bankový účet čo najskôr, najneskôr do 14 dní od vrátenia zakúpeného tovaru, nie však skôr než dôjde k doručenie vráteného tovaru späť na naše reklamačné oddelenie (prípadne ako preukážete, že vrátenie tovaru nám už bolo odoslané).

 

Reklamácia zásielky poškodeného pri preprave

1. Balík je zjavne poškodený, prípadne sa známkami vytečeného obsahu (škvrny na krabici)
     1.1. balík môžete pred vodičom SLOVAK PARCEL SERVICE otvoriť a spísať spoločne zápis o škode (súpis všetkých poškodených výrobkov). Vodičovi odovzdáte poškodené výrobky, nepoškodený si ponecháte a podáte o tom bezodkladne informáciu (telefón, e-mail, fax) do spoločnosti Vaša DEDRA, s.r.o.
     1.2. balík môžete odmietnuť pred jeho prevzatím, s vodičom SLOVAK PARCEL SERVICE spíšete zápis o škode a balík je vrátený späť. Podáte o tom okamžite informáciu (telefón, e-mail, fax) do spoločnosti Vaša DEDRA, s.r.o.
2. Balík je zjavne nepoškodený - poškodený výrobok zistíte, až po otvorení balíka • máte 2 pracovné dni (český zákazníci 3 pracovné dni) od doručenia zásielky na nahlásenie reklamácie dodávky u prepravnej spoločnosti SLOVAK PARCEL SERVICE.
• Zákazníci z Českej republiky: nahlásenie reklamácie u prepravnej spoločnosti PPL na tel. čísle 588 080 054. • Zákazníci zo Slovenska: nahlásenie reklamácie u prepravnej spoločnosti DHL Parcel (Slovak Parcel Service) na tel. čísle 16 877 alebo poslať e-mail kliknutím TU.
• Vždy musíte ponechať balík kompletný, iba zamedzte ďalšiemu zbytočnému poškodeniu ďalších výrobkov (oddeľte ich od seba) od vytečeného obsahu poškodeného výrobku. Pri návšteve vodiča spoločnosti PPL / DPD spíšete zápis o škode, pridáte vyplnený reklamačný protokol, ponecháte si nepoškodené výrobky a poškodené odovzdáte vodičovi SLOVAK PARCEL SERVICE a bezodkladne podáte informáciu (telefón, e-mail, fax) do spoločnosti Vaša DEDRA, s.r.o. bez vyplneného "zápisu o škode" a "reklamačného protokolu" nebude reklamácia uznaná.
Upozornenie: Ak by ste zaslali reklamáciu rozbitého výrobku priamo do DEDRA, reklamácie by bola zamietnutá, pretože by ste nepostupovali podľa platných obchodných podmienok (JOP), ktoré nájdete vždy na www.dedra.cz.

Pravidlá reklamácie chybných výrobkov

Spoločnosť Vaša DEDRA s.r.o. odpovedá zákazníkovi, že zakúpený tovar nemá pri prevzatí vady.
• V prípade, že dodaný tovar má vadu (napríklad nefunkčný výrobok, chyba materiálu, ...), môže zákazník požadovať výmenu tovaru, odstránenie vady alebo výmenu chybnej súčasti. Ak možno vadu odstrániť bez zbytočného odkladu, má zákazník nárok na bezplatné odstránenie vady. V prípade poškodenia tovaru vplyvom prepravy (poškodený výrobok, napríklad rozbitá váza, prasknutá pohárik, poničené rohy obrazov, ...) je nutné postupovať podľa podmienok uvedených v bode "Reklamácia zásielky poškodenej pri preprave". tj. nahlásiť reklamáciu prepravnej spoločnosti.
• Spoločnosť Vaša DEDRA s.r.o. nenesie zodpovednosť za vady na opotrebenie tovaru spôsobené jej obvyklým bežným používaním (nedá reklamovať výrobok, ktorý je opotrebovaný obvyklým bežným používaním).
• Pokiaľ zákazník sám spôsobí chybu výrobku (napríklad nesprávnym používaním či zaobchádzaním s výrobkom), nemá nárok na bezplatné odstránenie tejto vady, prípadne požadovať zľavu.
• V prípade, že si zákazník chce ponechať tovar s vadou (v prípade drobných vád toto neplatí) a netrvá na jej odstránení, môže požadovať primeranú zľavu na tento tovar. Zákazník má právo na primeranú zľavu aj v prípade, že mu spoločnosť Vaša DEDRA s.r.o. nemôže dodať nový tovar bez chyby, vymeniť chybnú súčasť alebo tovar opraviť. tieto zľavy rieši spoločnosť Vaša DEDRA s.r.o. vždy s kupujúcim individuálne. V tomto prípade zaniká nárok na záručnú dobu (zákazník si ponechá tovar s chybou za zníženú cenu = vedome zákazník kupuje tovar s chybou a bez záruky).
• Zákazník je oprávnený uplatniť právo zo vady, ktorá sa vyskytne u spotrebného tovaru v čase dvadsiatich štyroch mesiacov od prevzatia. Ak sa prejavia vada v priebehu šiestich mesiacov od prevzatia, má sa za to, že vec bola chybná už pri prevzatí. Záručná doba u spotrebného tovaru je 24 mesiacov. Záručná doba sa predlžuje o dobu, po ktorú bol tovar v záručnej oprave. Záručná doba 24 mesiacov sa nevzťahuje na darčeky, ktoré získal zákazník zadarmo (bezplatne). tieto produkty bez záruky.
• Vymieňame len tovar rovnakého druhu a v rovnakej cene (v prípade požiadavky na výmenu iného druhu tovaru alebo iné ceny, tovar nevymeníme, ale vystavíme dobropis na vrátenej tovar). Definujte presne tovar, ktorý chcete vymeniť. Tovar starostlivo zabaľte a s vyplneným reklamačným protokolom zašlite do spoločnosti Vaša DEDRA s.r.o. . Právo na dodanie nového tovaru, alebo výmenu súčasti má zákazník aj v prípade odstrániteľné vady, ak nemôže vec riadne užívať pre opakovaný výskyt vady po oprave alebo pre väčší počet vád. V takom prípade má zákazník právo vrátenie peňazí.
• Reklamácia vrátane odstránenia vady musí byť vybavená bez zbytočného odkladu, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie, pokiaľ sa spoločnosť Vaša DEDRA s.r.o. so zákazníkom nedohodnú na dlhšej lehote. Doba na vybavenie reklamácie je pozastavená v prípade, že spoločnosť Vaša DEDRA s.r.o. nedostala všetky podklady potrebné pre vybavenie reklamácie (časti tovaru, iných podkladov a pod.). Pozastavenie je až do doby, kým zákazník (kupujúci) nedodá spoločnosti Vaša DEDRA s.r.o. vyžiadané podklady.
• V prípade vrátenia tovaru zákazníkom či poskytnutie zľavy z nákupnej ceny automaticky vystavujeme dobropis a sumu (z vrátenej zaplatenej / fakturovanej nákupnej ceny) po vybavenie reklamácie zašleme VŽDY IBA prevodom na bankový účet uvedený v reklamačnom protokole.
• Zákazník má právo na úhradu nevyhnutných nákladov (najmä poštovného, ​​ktoré uhradil pri odoslanie reklamovaného tovaru), ktoré mu vznikli v súvislosti s uplatnením oprávnených práv zo zodpovednosti za vady (odporúčame požiadať najneskôr do 30 dní po vybavení reklamácie - zákonná lehota tým nie je dotknutá, zákazník dodá podklady o vynaloženom poštovnom spoločnosti Vaša DEDRAs.r.o.) a boli vynaložené skutočne a účelne.
Spoločnosť Vaša DEDRA s.r.o. preplatí len efektívne vynaložené náklady na prepravu chybného tovaru späť do spoločnosti Vaša DEDRA s.r.o. a to podľa platných sadzobníkov České / slovenský pošty. Preplatenie sa nevzťahuje na rôzne doplnkové príplatkovej služby pre prepravu, ktoré nemajú podstatný vplyv na doručenie tovaru späť do spoločnosti Vaša DEDRA s.r.o. a neefektívne iba zvyšujú náklady na prepravu tovaru (slovenským zákazníkom odporúčame využiť zberného miesta na slovenskom pozri nižšie a to z dôvodu, že spoločnosť Vaša DEDRA s.r.o. preplatí iba efektívne vynaložené náklady na prepravu tovar späť do spoločnosti Vaša DEDRA s.r.o.). V prípade vrátenia tovaru z dôvodu vady veci má zákazník tiež právo na úhradu nákladov, ktoré mu vznikli v súvislosti so zaslaním tovar späť spoločnosti Vaša DEDRA s.r.o.

• Zákazníci z celej Českej republiky zasielajte reklamácie a vrátený tovar na adresu spoločnosti:


Vaša DEDRA s.r.o.
Reklamácia <(uveďte na balík = urýchlite reklamáciu!)
Podhradní 69
Česká Skalice, 55203
Tel .: 777 713 074


Reklamovanú zásielku neposielajte na dobierku (nebude prijatá). Naše reklamačné oddelenie musí posúdiť stav výrobku a zásielky a začať reklamačné konanie (vrátane miery prípadného opotrebovaniu alebo oprávnenosti vašej reklamácie). Nebojte sa. K zákazníkom pristupujeme férovo. Reklamačný proces je u nás mimoriadne krátky a trvá rádovo pár dní od prijatia tovaru k nám na sklad. Oproti ostatným firmám na trhu sa snažíme proces reklamácie alebo výmeny veľkosti maximálne skrátiť. Ide nám o Vašu spokojnosť a to, aby ste sa k nám s dôverou vracali


Zákazníci zo Slovenskej republiky zasielajte reklamácie a vrátený tovar na toto zberné miesto:
 
Zberné miesto na Slovensku pre slovenských zákazníkov pre zasielanie balíkov späť do spoločnosti Vaša DEDRA s.r.o. :
                
Mušáková Daniela
Reklamácia DEDRA <(uveďte na balík = urýchlite reklamáciu!)
Moyzesova 1744
020 01 Púchov
Tel .: +421 949 220 695


Reklamovanú zásielku neposielajte na dobierku (nebude prijatá). V prípade zasielania balíkov na zberné miesto na slovenskom NEZNEUŽÍVAJTE služby BALÍK NA POŠTU !!!
Naše reklamačné oddelenie musí posúdiť stav výrobku a zásielky a začať reklamačné konanie (vrátane miery prípadného opotrebovania alebo oprávnenosti vašej reklamácie). Nebojte sa.
K zákazníkom pristupujeme férovo. Reklamačný proces je u nás mimoriadne krátky a trvá rádovo pár dní od prijatia tovaru k nám na sklad. Oproti ostatným firmám na trhu sa snažíme proces reklamácie alebo výmeny veľkosti maximálne skrátiť. Ide nám o Vašu spokojnosť a to, aby ste sa k nám s dôverou vracali.
Odporúčame slovenským zákazníkom, aby tejto služby (zberného miesta) využívali pri zasielanie balíkov späť do spoločnosti Vaša DEDRA s.r.o. a to v prípade "Vrátenie tovaru vo 30tich dňovej lehote "alebo" Výmeny tovaru s vadou ". Zo zberného miesta na SLOVENSKU sa balíky odosielajú do spoločnosti Vaša DEDRA s.r.o. cca 1x - 2x týždenne (Je teda nutné Vás upozorniť, že v prípade využitia tejto lacnejšie možnosti doručenie balíka späť do spoločnosti Vaša DEDRA s.r.o., sa tým predlžuje termín vybavenia Vašej prípadnej výmeny tovaru = reklamačné oddelenie môže vec riešiť, až keď je balík doručený do spoločnosti Vaša DEDRA s.r.o.).
Zásielky zasielajte doporučene, inak nie je možné zaručiť, že zásielka bola naozaj doručená. Pokiaľ nechcete využiť zberné miesto, môžete balík zaslať priamo na adresu spoločnosti Vaša DEDRA s.r.o. (Podhradní 69, Česká Skalice, 552 03, ČR), ale opakujeme, že spoločnosť Vaša DEDRA s.r.o. preplatí iba základné efektívne vynaložené náklady na prepravu tovaru späť do spoločnosti Vaša DEDRA s.r.o., preto odporúčame využiť zberného miesta!).
Zberné miesto NEZNEUŽÍVAJTE pre reklamácie spôsobené pri preprave (napríklad poškodené, rozbité alebo vyliate tovaru)! Tieto reklamácie sa musia RIEŠIŤ priamo s prepravnou spoločnosťou SLOVAK PARCEL SERVICE, inak nebudú uznané pozri postup vyššie "Reklamácia zásielky poškodené pri preprave "!

Novinky z nášho blogu

Certifikovaná EKO drogéria v EKO obaloch
24.09.2020 Drogéria
Certifikovaná EKO drogéria v EKO obaloch
Ekológia je pre nás vždy na prvom mieste. Vyrábame ekologicky šetrné výrobky drogérie a kozmetiky, ktoré svojím zložením nezaťažujú životné prostredie... čítať celé
Vaše DEDRA získala certifikát GREEN BRANDS!
17.09.2020 Drogéria
Vaše DEDRA získala certifikát GREEN BRANDS!
Sme právom hrdí, že sa naša značka DEDRA INNOVATIONS a jej prácie, umývacie a čistiace prostriedky a kozmetika získala certifikát GREEN BRANDS. čítať celé
DEDRA ide iba na zelenú energiu
14.09.2020
DEDRA ide iba na zelenú energiu
Prevádzka firmy ide na zelené energiu získanú z obnoviteľných zdrojov. Podporujeme tým ďalšie ekologické projekty udržateľného rozvoja. čítať celé
Pridaj sa k nám v boji s plastovým odpadom! Už sme ušetrili skoro 25 ton plastov.
16.06.2020 Drogéria
Pridaj sa k nám v boji s plastovým odpadom! Už sme ušetrili skoro 25 ton plastov.
Postupne prechádzame na fľaše GoEco vyrobené z vytriedeného a umytého plastu. Využívame opätovne plastovú surovinu, ktorá tak nekončí na skládkach ale... čítať celé
Nepremeškajte novinky, akcie a zľavy!
Môžete sa kedykoľvek odhlásiť. Zasielame raz za 14 dní.
Aktuálne katalógy
Naše aktuálne platné katalógy

Kontakty
Zákaznícka podpora Eshopu
Zákaznícka podpora Eshopu
(Po-Pia, 8-16 hod.)
© 2020 www.dedrashop.sk
Vytvorené na Eshop-rychlo.skEshop-rychlo.sk
Spracovanie osobných údajov môžete ovplyvniť úpravou svojich preferencií ochrany súkromia.